14 december 2006

Har varit lite dålig på att skriva under den senaste tiden.
Jag ju varit ute och farit en del och därför har det varit svårt att skriva något som är längre än två rader.


Hmm...hade planerat ut allt jag skulle skriva men nu har allt försvunnit ur mitt huvud, det är helt tomt.
Hur kan man bara glömma en massa saker så där?

Snön har iallafall inte kommit hit än. har börjat fundera på om den någonsin kommer att göra det heller. Vi kommer att få soliga vintrar, nej förlåt blöta vintrar där vi bara kan gå utanför dörren för att ta oss ett juldopp. Praktiskt om du frågar mig, då sparar vi dessutom på vattnet inne!

Är snart klar med engelskan, bara fem uppgifter kvar. Sen...ja vad gör jag sen? Jag kom ju inte in i skolan under den första uttagningen så jag vet faktiskt inte vad jag ske göra sen. Det blir som att börja på en helt ny kula.
Det blir ett helt nytt år utan saker som jag har släpande efter mig...*ler*....härligt!

Mina nyårs löften blir att;
* Leva i nuet
* Inte lämna saker släpande, gör klart allt på en gång
* Se framåt
* Ha en positiv syn på livet, ALLT ordnar sig
* Äta mera godis! (Och träna mera för att jämna ut det...)

1 kommentar:

eline sa...

Haha vad söt du är! "Äta mera godis", heja dig!