25 december 2006

Allt julfirande är över

Nu har jag och R julat hos Rs pappa och mamma och bror samt hos mina föräldrar. Vi har fått jättefina presenter och det har varit mysigt!
I år har, trots avsaknaden av snö, julkänslan infunnit sig till min glädje och jag har kunnat njuta av hela julen utan massa stress.

I år var det Rs familj som hade turen att få ha oss runt sig på julafton och det har varit trevligt. Visst är det så att jag saknade min familj på självaste dagen J men nästa år så får jag äntligen vara hemma igen. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger de ju!

Nu är magen iallafall jättemätt utav all julmat och julgodis jag har proppat i mig och jag har säkert gått upp de cirka 10 kg som jag har lyckats gått ner men va fan jag har ju ett helt år på mig att gå ner det igen. Dessutom så var det ju ett nyårslöfte att äta mera godis...har missat tränandet dock...
Tar igen det efter nyår...

Inga kommentarer: