15 november 2006

Hemma igen

Japp då var men hemma igen och det första engelskaprovet är skrivet.
Nu återstår bara att packa upp packningen och tvätta smutstvätten, måste göra rent i akvariet också.

Vad har jag gjort i Uppsala då?
* Träffade ju alla bebisar...ååå, de är så söta!!

* Hann också med en skogsritt med syrran och T...jag kände mig som en nybörjare med härligt var det!
* Gosade massa och busade med katterna.

* Träffat mormor och farmor.
* Handlat med mamma och har fått massa jättefina saker som jag kan använda i jul!
* Masserat pappa och syrran.

* Hälsat på brorsan.
Och en massa mera...

Nu ska jag diska lite och göra rent akvariet....sen blir det nog...ja vi får se va det blir...

Här började äventyret, på tåget...




fin utsikt hade jag också...


sen så gick tåget sönder och det blev buss istället.




Syrran.


Mammas fina blomsterarrangemang.


Hemma igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemma!!