06 november 2006

En vecka närmare jul

Så har ännu en vecka gått och vardagen börjar på nytt.
Engelskan flyter på men jag hittar ingen bra bok att läsa. Funderar på att ta en bok jag redan läst och läsa om den.?


R söta springer runt och städar samtidigt som jag sitter här...han är för söt.

Snön har försvunnit och det är inte lika kallt idag som det har varit tidigare, funderar på att ta en promenad sen och plocka lite mossa till mamma och mormor. Jag åker ju hem snart...iiiii...ska bli så roligt.
Jag ska sniffa lite på bäbisar, gosa med katterna, kramas med familjen och glömma att jag inte har några pengar.
Syster ringde här om kvällen och berättade att jag minsann skulle sova ute hos henne och att vi ska ha en hel dag för bara oss. Jag sa till henne att hon skulle planera allt vi ska göra och det skulle hon...blir spännande att se vad hon har hittat på!

Inga kommentarer: