27 november 2006

DIPLOMERAD MASSAGETERAPEUT!

Då var jag officiellt en DIPLOMERAD MASSAGETERAPEUT!

Nu väntar jag bara på certifikatet men det kan ta ett tag innan det kommer.
Fick MVG på det muntliga engelskaprovet jag hade idag också. *skryt, skryt*
Jag vet att det har blivit mycket; Åå vad JAG är duktig!, det senaste men det är ju bara det jag har att gjädjas åt i mitt liv just för tillfället.

Dessutom så lämnade jag in en ansökan till Omvårdnadsprogrammet idag. Om jag inte skulle komma in på universitetet eller få ett jobb så har jag ju något vettigt att göra iallafall.

Nu ska jag baka pizzabullar som min man kan ha som lunch i skolan...nu är det slut på lyxiga uteluncher...

3 kommentarer:

eline sa...

Åh vad du är duktig! Stora grattiskramar!

Anonym sa...

ja, grattis för tusan! Kanske man skulle säga oxå ;)

everydayordinary sa...

Tack!