18 november 2006

Arg som ett bi och skrattar så jag gråter

Hur kommer det sig att datorer inte vill fungera som man vill att de ska fungera?

Har suttit och svurit mig gul och blå för en liten stund sedan för att datan och jag inte kom överrens.
R kommer förbi och skrattar åt mig vilket gör mig mera arg...svära lite till tills R kommer förbi igen, denna gången hjälper han mig mot min vilja och så klart så funkar det nu....*suck*
Men eftersom det inte var jag som fixade problemet så kan jag ju inte bli glad på en gång...stolthet, kallas det visst.
Jag svär lite till men kan sedan inte håll mig och jag brister ut i ett hysteriskt skratt. Jag tappar andan och tårarna sprutar...R kommer flinande med lite te åt mig och när han har ställt ner koppen ger han mig en puss...underbara!!

1 kommentar:

eline sa...

Du är ju bara världens sötaste :)