23 april 2007

Den sista tiden har jag verkligen haft fullt upp. Jag vet egentligen inte vart tiden har tagit vägen men jobbar man från 12 till 21 så försvinner dagen ganka fort.
Den här veckan ska det iallafall inte bli något jobb. Det blir skola och annat som måste göras. Dessutom måste jag läsa, läsa en vanlig bok. Det är ett sug jag har haft ett tag nu men jag har inte hunnit med att tillfredställa det så denna vecka ska det bli av.
Idag ska jag ner till stan innan skolan för att kolla på garn. Japp du läste rätt garn. Jag har börjat sticka, som en gammal tant sitter jag framför tv:n om kvällarna och stickar. Det är väldigt rogivande. Jag kan väl inte säga att det är något avancerat det är jag stickar med jag tänkte att det kanske kunde bli ett litet lapptäcke. Tänkte också försöka mig på att sticka lite mönster på rutorna. Vi får väl se hur bra det blir.

Inga kommentarer: