18 juni 2007

Sommarjobb here I come...

Idag börjar sommarjobbet. Jag är faktiskt lite nervös.
Innan jag började utbildningen så tänkte jag inte så mycket på teorier och lagar. Jag arbetade utifrån mig själv och gjorde mitt bästa, vilket räckte gott och väl.
Nu när en termin har gått i utbildningen så inser jag hur mycket det är att ha i huvudet. All information är så ny att jag inte riktigt känner att jag har integrerat det i mig själv än.
Men jag tror att det bara är att jobba på så kommer den nya informationen snart kännas som gammal och innan sommaren är slut är det dags för ny information att infinna sig i mitt huvud.

Om jag fick betalt för att plugga så skulle jag kunna göra det hela livet! Det är så fantastisk roligt och ju mer man får reda på desto mer vill man veta!

Inga kommentarer: