18 mars 2007

Full rulle

I helgen har det varit fullt upp. R's bror A och hans fru S kom förbi igår och åkte idag. Vi hade det jättetrevligt och vi pratade massa bebis...S har blivit så stor om magen. Bara tre månader kvar så har det kommit ytterligare en bebis till världen som inte är min...men jag är inte avundsjuk ;)
Hoppas att allt går bra för dem i allafall.
När de hade åkt hem idag så kom R's pappa och I. De bjöd på lunch och så fikade vi och nu har det precis åkt.
I mellan allt detta så har jag även hunnit med att skrivit på etiken så nu är den i princip klar.
Det är skönt att få den klar för denna vecka är jag endast ledig på tisdag. En riktig dunder vecka är det som väntar men det ska nog gå. Det är ju bara denna veckan och en vecka till och sedan blir det lungt igen.

Jäklar tvättstugan....så, nu är tvättmaskinerna igång.

Nä nu ska jag göra klart det sista på etiken så att det blir klart.

Inga kommentarer: