15 maj 2007

Är, ger, mår...

Är: Nyvaken
Ger intryck av att vara: Glad
Mår: Jo tack, bra!
Ska: Börja på skolarbetet och jobba.
Har: Sovit underbart skönt.
Bör: Städa och diska.
Kan: Allt jag vill om jag bara försöker.
Blir glad av: Min underbara man, min stora familj, mina söta små marsvin och lite annat.
Vill ha: Oj det är ett farligt område att ge sig in på...frågan borde vara vad jag behöver...
Skulle vilja: Resa någonstans, få ett jobb och kunna njuta mera av nuet.
Tycker om att: Kramas!!
Drömmer om: En lite röd stuga på landet med barn, djur och min fina lilla man!
Längtar till: Semester.
Fasar inför: Att någon nära ska sluta finnas.
Har ett brinnande intresse för: Mina nära och kära.
Bryr mig om: Alla!
Trivs med: Livet.
Känner obehag inför: Framtiden ibland.
Planerar att: Bli klar i skolan
Bor i: En helt underbar lägenhet utanför Norrköping. Omringad av skog!
Skulle vilja bo i: Den lilla röda stugan jag pratade om tidigare.
Klär mig gärna i: Vad som känns bekvämt just då.
Äter gärna: Ja!
Dricker gärna: Juice

Tränar: Nja, jag ska bli bättre.
Tittar ofta på: Något på tv.
Lyssnar ofta på: Allt, jag är nyfiken av mig...
Läser: Gärna böcker.
Prenumererar på: Dagstidningen.
I dag: Ska jag jobba...
I morgon: Ska jag göra lite hushållsarbete och sklarbete...men jag kommer nog att sitta en del framför datan också. Ja just det kanske ska jag ta mig ner på stan också.
I går: Tog hela dagen att komma hem från Uppsala till Norrköping när tågen inte går som de ska.
Nu: Ska jag äta frukost.

Vill se: Fraiser säsong 5.
Vill göra: För mycket.
Glad över: Att se andra glada och att finnas till.
Arg på: Orättvisor.
Stolt över: Min familj och mig själv!

Rädd för: Oj, det finns mycket att vara rädd för.
Nyfiken på: Andra kulturer, både nära och långt här ifrån.
Lycka: Glädje, kärlek och hälsa.
Sorg: Att se allt hemskt som händer på vår jord och inte kunna göra mera.
Älskar: Mannen i mitt liv och familjen!!
Hatar: Nej, det är ett starkt ord som inte ska användas hur som helst.
Äter: Det jag är sugen på.
Sover: Mycket skönt och djupt!
Dansar: ja gärna, fast inte bra.
Lever: Jajemän!

Inga kommentarer: