05 februari 2007

Romantisk bröllopshelg

Nu kanske vi äntligen har lyckats enas om ett resmål som vi båda vill göra för våra bröllopsresepengar.
Vi funderar på en hel helg i Stockholm på ett fint hotell med goda middagar och frukostar. Under helgen ska vi gå på Play! A video game symphony och efter det gå runt på stan och varför inte dyka in på en krog för att ta ett gott glas vin samtidigt som vi har det väldigt trevligt i varandras sällskap!

På min jakt efter det perfekta hotellet att bo på hittade jag först www.rexhotel.se, det ser helt underbart ut men som utav en slump såg jag att de hade ett syster hotel som ligger rätt över gatan. Jag klickade mig in på sidan och hittade ett ännu finare hotell(!), www.hellsten.se.

Nu återstår det bara att se om planerna blir verklighet eller en fin fantasi...

Inga kommentarer: